Διαβάστε ένα βιβλίο.. και κόψτε το κάπνισμα

Ένα καταπληκτικό βιβλίο με τίτλο 'Ο εύκολος τρόπος να κόψεις το κάπνισμα' του Allen Carr. 
Και όμως.. είναι μέθοδος διακοπής του καπνίσματος.
Και εμένα, όταν μου πρότειναν αυτήν τη μέθοδο για να κόψω το κάπνισμα, απλά γέλασα και αμφισβήτησα την αποτελεσματικότητα της. Σκέφτηκα 'Μα αφού δεν έχω καταφέρει τόσο καιρό να το κόψω, και όλες οι προσπάθειες απέτυχαν, σιγά μην τα καταφέρω με το διάβασμα ενός βιβλίου'. 


Και όμως τα κατάφερα, απλά διαβάζοντας ένα βιβλίο. Δεν έχω πρόθεση να διαφημίσω κάποιο προϊόν η κάποια πανάκριβη ιατρική υπηρεσία... Αντιθέτως, θα σας συστήσω ένα καταπληκτικό βιβλίο, που σ΄εμένα (αλλά και σε πολλούς φίλους) είχε μεγάλη επιτυχία. 

ε, ναι.. λοιπόν, έκοψα το κάπνισμα, απλά διαβάζοντας ένα βιβλίο. 
Πρόκειται για το βιβλίο 'Ο εύκολος τρόπος να κόψεις το κάπνισμα΄ του γνωστού συγγραφέα Allen Carr.

Στην αρχή, ήμουνα πολύ δύσπιστη για την αποτελεσματικότητα της μεθόδου. Άλλωστε είχα δοκιμάσει αρκετές μεθόδους αλλά ποτέ δεν κατάφερνα να το κόψω. Μετα από κάποιο καιρό διακοπής, ξανά-άρχιζα το κάπνισμα. Έβλεπα, τους φίλους μου να καπνίζουν και ζήλευα, ώσπου στο τέλος τους έκανα τράκα. Νομίζω, ότι πολλοί καπνιστές έχουν βιώσει την ίδια απογοήτευση. 

Το βιβλίο αυτό, δεν περιγράφει φοβερές ασθένειες και τις τρομερές επιπτώσεις του τσιγάρου ώστε να σε τρομάξει. Η προσωπική μου εξήγηση είναι ότι το κείμενο κάνει στον αναγνώστη 'πλύση εγκεφάλου΄. Δεν ξέρω με ποιο τρόπο, αλλά εγώ μόλις τελείωσα το βιβλίο πέταξα το πακέτο των τσιγάρων και δεν ξανά-κάπνισα ποτέ. 
Τους επόμενους μήνες συνέστησα σε αρκετούς φίλους και γνωστούς, τον τρόπο διακοπής. Όποιος τον δοκίμασε επίσης έκοψε το κάπνισμα.

Το βιβλίο πωλείται σχεδόν σε όλα τα βιβλιοπωλεία και κοστίζει περίπου 14 ευρώ. Η αποτελεσματικότητά του είναι γνωστή σε όλον τον κόσμο.

Σχόλια

  1. ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΣΧΕΔΟΝ ΣΑΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΑΠΛΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΕΝΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΩ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΝΙΖΩ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΑΙ ΕΧΩ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ .ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΛΙ ΤΟ ΞΑΝΑΡΧΙΖΩ, ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΨΑΞΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕΝΩ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑ. ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακούγεται απίστευτο αλλά πετυχαίνει 100%.. Και είναι και η πιο οικονομική μέθοδος του πλανήτη...
      Ειλικρινά, εκτός από εμένα, σε όποιον το συνέστησα και το διάβασε, το έκοψε, οπότε δεν πέτυχε μόνο σε εμένα.
      Μετά το βιβλίο, έχω 10 χρόνια να καπνίσω. Περιμένω με ανυπομονησία να με ενημερώσεις για το αποτέλεσμα.

      Διαγραφή
    2. Εγώ έχω 4 χρόνια που έχω κόψει το κάπνισμα .απίστευτο!!! το διάβασα μια φορά και τέλος το κάπνισμα! !!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου